خانه / اخبار شرکت / اسامی شرکت های بین المللی حاضر در مناقصه آزادگان اعلام شد.

اسامی شرکت های بین المللی حاضر در مناقصه آزادگان اعلام شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ضمن تشریح برگزاری جلسه توجیهی با شرکت‌هایی که در مناقصه میدان نفتی آزادگان حضور خواهند داشت، اسامی برخی شرکت‌ها را اعلام کرد.

سیدنورالدین شهنازی زاده با بیان اینکه مناقصه میدان نفتی آزادگان در دست اقدام است، گفت: به طور کلی ۵۱ شرکت بین المللی برای حضور در مناقصه‌های نفتی ایران انتخاب شده‌اند که از این ۵۱ شرکت ۱۷ شرکت برای حضور در مناقصه میدان نفتی آزادگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل متن، در این راستا از این ۱۷ شرکت دعوت شد و سفر سه روزه‌ای به تهران داشتند که در این سفر جلسات توجیهی برای این شرکت‌ها برگزار شد.

وی افزود: همزمان اقداماتی فراهم شد تا شرکت‌هایی که تمایل دارند، از محل میدان آزادگان و امکاناتی که قرار است میدان در اختیارشان قرار دهد، بازدیدکنند که از ۱۷ شرکت ۱۱ شرکت از محل میدان بازدید کردند. امیدوارم شاهد پیشنهاد فنی و مالی خوب و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی بالا و ضریب بازیافت مناسب باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با تاکید بر اینکه جلسه توجیهی با کارشناسان فنی و مدیران شرکت‌های بین‌المللی به صورت مشترک برگزار شد، افزود: در این جلسه مباحثی در مورد انجام مناقصه و ارزیابی پیشنهادات فنی و مالی مورد بحث قرار گرفت و کلیه شرکت‌ها توجیه شده‌اند.

شهنازی‌زاده در ادامه در مورد شرکت‌های در مناقصه میدان نفتی آزادگان حضور پیدا کردند، گفت: شرکت رس‌نفت از روسیه، شرکت‌های CNPC و ساینوپک از چین، شرکت انی از ایتالیا، شرکت مرسک از دانمارک، شرکت OMV از اتریش، شرکت ONGC از هند، شرکت پرتامینا از اندونزی، شرکت پتروناس از مالزی، شرکت شل از هلند، شرکت وینتر شال از آلمان، شرکت توتال از فرانسه و یک شرکت تایلندی در مناقصه میدان نفتی آزادگان حضور خواهند داشت.

همچنین ببینید

پترولاتیوم (گریسی) نوار، پرایمر و ماستیک پترورپ کانادا

فروش نوار، ماستیک و پرایمر پترولاتیوم (گریسی) جهت ضدخوردگی اتصالات فولادی، لوله ها، ولوها ، …